//در صفحه شخصی، خود واقعی تان باشید

در صفحه شخصی، خود واقعی تان باشید

معمولا افراد دو شخصیت دارند، یک شخصیت در فضای حقیقی و یک شخصیت در فضای مجازی. شخصیتی که ما در فضای مجازی از خود نشان می دهیم، معمولا خود واقعی ما نیست. برای این که شما بتوانید در پیج اصطلاحا شخصی تان سبک زندگی و سبک کارتان را انعکاس داده و افراد زیادی را با خود همراه کنید، بهتر است خود واقعی تان باشید. در این راستا لازم است نکات زیر را دقت داشته باشید:

تقلید نکنید
گاها ما صفحه هایی را می بینیم که مخاطبین بالایی دارند و تصمیم می گیریم که از مدل فعالیت های آن ها الگو برداری کنیم و دقیقا همان پست ها و کپشن ها را در صفحه مان انعکاس دهیم. این موجب شده که شما از خود واقعی تان فاصله بگیرید.

برند خودتان را بسازید
شما می توانید صفحه ای خاص و منحصر به فرد شوید و برند خودتان را بسازید. به شرط آن که ابتدا خودتان را بشناسید و طبق خصوصیات خود و علاقه مندی های خود، صفحه تان را مدیریت کنید.

علاقه مندی تان چیست؟
سعی کنید علاقه مندی های تان را در پیج انعکاس دهید. اگر به ورزش علاقه مند هستید، از لحظات ورزش کردن خود پست بسازید. اگر به موسیقی علاقه مند هستید، از لحظات تمرین خود پست انعکاس دهید. این گونه مخاطبینی که با شما شباهت بیشتری دارند، همراهتان خواهند شد. البته به یاد داشته باشید لزومی ندارد که در بهترین باشگاه ورزش کنید اما بایستی بالاخره از نقطه ای شروع کرد.

مثبت گرا باشید
انعکاس پست های منفی، دیگران را از شما دور می کند مگر افرادی که با همین نگرش باشند. برای این که مخاطبینی با ذهنیت های خوب را به سمت صفحه و خودتان جذب کنید، از منتشر کردن محتواهای نا امید کننده و منفی دوری و بجای آن زوایای مثبت زندگی و کارتان پست و استوری منتشر کنید.

هر محتوایی را منتشر نکنید
قرار نیست شما پیج خبری داشته باشید. صفحه هایی هستند که تمامی اخبار را کامل تر و بهتر از شما انعکاس می دهند. صرف شنیدن هر خبری آن را منعکس نکنید. مگر این که زاویه دید خودتان و یا موضع گیری خودتان را بیان کنید.

محتوا تولید کنید
سعی کنید نسبت به فضاهایی که روزانه در آن هستید و یا فعالیت هایی که انجام می دهید هوش یار باشید و بهترین سوژه ها را به بهترین شیوه انعکاس دهید. کپی کردن دائمی پست ها و استوری هایی که دیگران هم می گذارند چندان لطفی ندارد.

نویسنده: ندا حسنی

لطفا افرادی که در این زمینه نظری دارند، بصورت کامنت برای ما ارسال کنند.

2019-03-09T22:34:19+03:30 9th مارس, 2019|تجربیات فروش الکترونیک|بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید