اهمیت نگرش از زبان تیم سیلز

دوستان عزیز، من ( تیم سلز ) اعتقاد دارم که شما برای تبدیل شدن به یک نتورکر موفق، به یک خصوصیت مهم نیازمندید، اگر شما مشتاق موفقیت باشید، آنگاه موفق خواهید شد، دیگر ساده تر از این توضیحی وجود ندارد. اگر شما به تمام جوانبی که در تجارت تان است نگاهی بیندازید، محصول تان، مهارت های تان، پلن ها، ابزار بازاریابی و غیره، همه در درجه دوم قرار دارند، نگرش تان در وهله اول قرار دارد، اگر شما به اندازه کافی خواهان موفقیت باشید، اگر آتش اشتیاق در قلب تان شعله بکشد، آنگاه شما به موفقیت خواهید رسید.

وقتی که من ( تیم سلز ) فعالیتم را در بازاریابی شبکه ای آغاز نمودم، به احتمال زیاد موقعیتم با شرایط حال حاضر شما تفاوت چندانی نداشت. من بصورت پاره وقت کارم را شروع کردم. کار دائمی من تخصص خنثی سازی بمب های زیر آبی در نیروی دریائی ایالات متحده بود. من به تازگی از جنگ بازگشته بودم. آنطور که به من گفتند، وضعیت جسمی من در شرایط بسیار بدی بود. من به ایالات متحده بازگردانده شدم، به مرکز نیروی دریائی در مریلند.

به هر حال من این کار را مهیج یافتم. در واقع آنچه من می خواستم یک راه مطمئن برای بدست آوردن درآمدی اساسی بود که همزمان بتواند خدمات با ارزشی به دیگران نیز ارائه دهد. روزی یک ترکیب بسیار جالب از این دو مسئله را در یک آگهی در روزنامه واشنگتن پست یافتم.

داستانی که برای همیشه زندگی مرا تغییر داد داستانی بود که در پایان ویدئو قرار داده شده بود. آن داستان آزمایشی درباره ی کک ها بود. اکنون نمی دانم شما چقدر درباره ی کک ها می دانید، این یک واقعیت حقیقی در طبیعت است که بسیار هم اعجاب انگیز است: کک ها می توانند تا ۳۳ سانتیمتر بپرند، درحدود ۲۰۰ برابر اندازه ی بدن شان. یعنی یک انسان ۱٫۷ متری بتواند ۳۴ متر بپرد!

اما کک هایی که در این آزمایش در ظرفی قرار داشتند نمی توانستند ۳۳ سانتیمتر بپرند. آنها حتی وقتی که درپوش را از روی ظرف شیشه ای بر می دارند هم نمی توانند بپرند. چرا؟ چون آنها آموزش داده شده اند که باور کنند نمی توانند به بیرون از ظرف بپرند، اصلاً مهم نیست که چقدر سخت باشد و یا چه مقدار تلاش کنند. این بطور قطع مخالف ذات طبیعتشان است، اما این واقعیت است.

آزمایش کنندگان به سادگی یک درپوش بر روی ظرف قرار می دهند و اجازه می دهند که کک ها سر خود را به آن بکوبند تا زمانی که کک ها متقاعد شوند که پرش بلند تر برای بیرون رفتن از ظرف نتیجه ای جز سردرد ندارد. خب من هرگز با یک کک مصاحبه نکرده ام، اما من به این نتیجه رسیدم که آنها سردرد می گیرند چون اگر ما نیز روی یک ترامپولین می پریدیم و سرمان به سقف می خورد سر درد می گرفتیم.

پایان ویدوئو بسیار خوب ساخته شده بود. اگر شما نخواهید برای کوبیدن سرتان خطر کنید، زخمی نخواهید شد. بگذارید این را به شکل دیگری بگویم. اگر نخواهید برای آزادی خودتان از موقعیت فعلی خطر کنید، هیچ دردی تحمل نخواهید کرد.

ما انسانها دوست داریم به هر قیمتی که شده از درد احتراز جوئیم. این شامل درد های احساسی مانند پس زده شدن و شکست نیز هست. این شامل درد های مالی از قبیل از دست دادن پول نیز می شود و چون ما خودمان را برای باقی ماندن در اسارت مالی و احساسی (ظرف) آموزش داده ایم، هرگز به خودمان اجازه نمی دهیم که مزایائی که پس از پریدن به خارج از این ظرف بدست می آوریم را تجربه کنیم.

آنچه را در ابتدا گفتم به یاد بیاورید. نگرش مقدم بر هر چیزی قرار دارد و عاملی که موفقیت شما را در بازاریابی شبکه ای تعیین می کند، و در تمام زمینه های دیگر زندگی تان. برای موفقیت، شما باید بخواهید که به بیرون از ظرف بپرید.

حالا به یک مسئله بسیار مهم رسیدیم، پس دقت کنید. من حدود ۱۰ سال پیش در بازاریابی شبکه ای بازنشسته شدم و توانستم میلیون ها دلار درآمد داشته باشم و مجموعه ای بیش از ۵۶۰۰۰ نفر در بیش از ۲۶ کشور بسازم. من همچنان بصورت ممتد یک درآمد مستمر و اساسی از تجارتم در حالی که مدت زیادی است در آن فعالیت نمی کنم دریافت می کنم. توانائی ساختن درآمدی مستمر یکی از مشخصات عالی در بازاریابی شبکه ای است. موقعیت های محدودی می توانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند.

2021-08-19T19:26:29+04:30 17th آگوست, 2021|مطالب جالب|بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید